გაკვეთილის გეგმა
მასწავლებლის სახელი,გვარი,პირადი ნომერი , გულნარა
გოგიტიძე . 37001009677
საგანი:
სწავლების საფეხური:საშუალო XI
მოსწავლეთა რაოდენობა::19
გაკვეთილის თემა:ანა ფრანკის
დღიურები
გაკვეთილის მიზანი: კონკრეტული ტექსტის
განხილვა. მე -20 საუკუნის
ევროპა და ანა ფრანკის ტრაგედია.
მოსწავლეები იმსჯელებენ ევროპაში
დატრიალებული ტრაგედიის - მეორე
მსოფლიო ომის შედეგების
შესახებ , შეადარებენ ერთმანეთს ევროპის
სხვადასხვა ქვეყნებს - ებრაელთა დევნის
თვალსაზრისით.
|
აქტივობის აღწერა
|
გამოყენებული
მეთოდი
|
კლასის ორგანიზების ფორმა
|
სასწავლო
რესურსები
|
დრო
|
1
|
გაკვეთილს ვიწყებ მინი ლექციით, თუ რა ვიცით
ანა ფრანკის შესახებ, შემდეგ ვისაუბრებ იმ ეპოქის
შესახებ, რომელშიც მას მოუწია ცხოვრება .
|
მინი
ლექცია.
|
მთელი კლასი
|
ვიდეო
ფილმი,რუქა
|
3 წუთი
|
2
|
კლასს დავყოფ
ჯგუფებად და მათ დავურიგებ ამონარიდებს
ანა ფრანკის დღიურიდან
|
გონებრივი იერიში
|
ჯგუფური
|
სლაიდები
|
8
წუთი
|
3
|
ყველა ჯგუფს ვაძლევ საერთო
დავალებას, რომ თითოეულმა ჯგუფმა
დაადგინოს , რომ რითია საინტერესო და გვაძლევს
თუ არა რაიმე
ინფორმაციას მაშინდელი ეპოქის
შესახებ გერმანელთა არაადამიანური ქცევის
შესახებ.
|
კითხვა-პასუხი
. ზეპირ-სიტყვიერი მეთოდი
|
მთელი კლასი
|
|
5 წუთი
|
4
|
კითხვა პასუხი თუ რომელ
საუკუნეში მოღვაწეობდა ანა ფრანკი.
|
გონებრივი იერიში
|
ჯგუფური
|
სამუშაო
ფურცელი
ფოტომასალა
|
8 წუთი
|
5
|
ახალ
მასალაზე მუშაობა. გავაცნობ მოსწავლეებს მეორე
მსოფლიო ომის ეპოქას,ვაჩვენებ მოსწავლეებს
მსოფლიოს რუკას და ვთხოვ მოსწავლეებს წარმოიდგინონ მეოცე
საუკუნის ეპოქა.
|
დემონსტრირების მეთოდი
|
მთელი კლასი
|
რუკა მსოფლიოს ,
ფოტომასალა.
სლაიდშოუ
|
7
წუთი
|
6
|
ტექსტზე მუშაობა ,
მიზანი- მოსწავლეები შეძლებენ ტექსტიდან ინფორმაციის
დახარისხებას, ფაქტების და მოვლენების ერთმანეთთან დაკავშირებას .
|
ჯგუფური მუშაობა
|
ჯგუფები.
|
სახელმძღვანელო
.სამუშაო ფურცლები. დაფა ცარცი
|
7
წუთი
|
7
|
საშინაო დავალება. მიზანი: მოსწავლეები
შეძლებენ დაწერონ თემა
,,ანა ფრანკი ‘’ მასწავლებელი სთხოვს მოსწავლეებს
ინტერნეტის საშუალებით მოიძიონ
მასალა ანა ფრანკის
შესახებ და წარმოადგინონ თემის
სახით.
|
ვერბალური მეთოდი.
|
მთელი კლასი
|
დაფა,
ცარცი.
|
5 წუთი
|
8
|
შეჯამება-შეფასება. აღწერა .
მასწავლებელი აფასებს მოსწავლეებს
შეფასების რუბრიკის გამოყენებით.
|
ზეპირსიტყვიერი
მეთოდი
|
მთელი კლასი
|
შეფასების ცხრილი
|
2
წუთი
|
|
|
|
|
|
|
No comments:
Post a Comment