გაკვეთილის გეგმა



გაკვეთილის   გეგმა


მასწავლებლის სახელი,გვარი,პირადი ნომერი ,  გულნარა   გოგიტიძე  .   37001009677
საგანი:
სწავლების საფეხური:საშუალო XI
მოსწავლეთა რაოდენობა::19
გაკვეთილის თემა:ანა ფრანკის  დღიურები
გაკვეთილის მიზანი:  კონკრეტული   ტექსტის   განხილვა.  მე -20  საუკუნის  ევროპა  და  ანა  ფრანკის   ტრაგედია.  მოსწავლეები   იმსჯელებენ  ევროპაში   დატრიალებული  ტრაგედიის  - მეორე  მსოფლიო  ომის  შედეგების  შესახებ , შეადარებენ  ერთმანეთს  ევროპის  სხვადასხვა ქვეყნებს -  ებრაელთა   დევნის  თვალსაზრისით.

აქტივობის  აღწერა
გამოყენებული მეთოდი
კლასის  ორგანიზების ფორმა
სასწავლო რესურსები
დრო
1
გაკვეთილს ვიწყებ მინი ლექციით, თუ  რა  ვიცით ანა ფრანკის შესახებ,  შემდეგ ვისაუბრებ იმ  ეპოქის  შესახებ,  რომელშიც  მას  მოუწია  ცხოვრება .
მინი ლექცია.
მთელი  კლასი
ვიდეო ფილმი,რუქა
3  წუთი
2
კლასს  დავყოფ  ჯგუფებად  და  მათ  დავურიგებ  ამონარიდებს  ანა  ფრანკის   დღიურიდან
გონებრივი  იერიში
ჯგუფური
სლაიდები
8 წუთი
3
ყველა   ჯგუფს ვაძლევ  საერთო  დავალებას, რომ  თითოეულმა   ჯგუფმა   დაადგინოს ,  რომ  რითია საინტერესო და  გვაძლევს  თუ  არა  რაიმე  ინფორმაციას   მაშინდელი   ეპოქის   შესახებ  გერმანელთა არაადამიანური  ქცევის   შესახებ.
კითხვა-პასუხი . ზეპირ-სიტყვიერი მეთოდი
მთელი  კლასი

5  წუთი
4
კითხვა   პასუხი თუ    რომელ  საუკუნეში  მოღვაწეობდა  ანა  ფრანკი.
გონებრივი  იერიში
ჯგუფური
სამუშაო ფურცელი
ფოტომასალა
8 წუთი
5
ახალ მასალაზე  მუშაობა. გავაცნობ  მოსწავლეებს   მეორე  მსოფლიო  ომის  ეპოქას,ვაჩვენებ  მოსწავლეებს  მსოფლიოს  რუკას  და  ვთხოვ  მოსწავლეებს   წარმოიდგინონ  მეოცე  საუკუნის  ეპოქა.
დემონსტრირების  მეთოდი
მთელი  კლასი
რუკა  მსოფლიოს ,  ფოტომასალა.
სლაიდშოუ
7 წუთი
6
ტექსტზე  მუშაობა ,  მიზანი-  მოსწავლეები  შეძლებენ ტექსტიდან  ინფორმაციის  დახარისხებას, ფაქტების  და  მოვლენების ერთმანეთთან  დაკავშირებას .
ჯგუფური  მუშაობა
ჯგუფები.
სახელმძღვანელო .სამუშაო  ფურცლები.  დაფა ცარცი
7 წუთი
7
საშინაო  დავალება. მიზანი:  მოსწავლეები  შეძლებენ  დაწერონ  თემა  ,,ანა  ფრანკი ‘’  მასწავლებელი   სთხოვს  მოსწავლეებს  ინტერნეტის  საშუალებით   მოიძიონ   მასალა   ანა  ფრანკის   შესახებ   და  წარმოადგინონ   თემის  სახით.
ვერბალური  მეთოდი.
მთელი  კლასი
დაფა, ცარცი.
5  წუთი
8
შეჯამება-შეფასება.  აღწერა .  მასწავლებელი  აფასებს  მოსწავლეებს  შეფასების  რუბრიკის  გამოყენებით.
ზეპირსიტყვიერი მეთოდი
მთელი  კლასი
შეფასების  ცხრილი
2 წუთი






                       
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       

No comments:

Post a Comment